ინტელის პროექტის მე-7 დღე საინტერესო იყო.ტრენინგი დავიწყეთ განვლილი მასალის გამეორებით, ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრის შესახებ.გავეცანით ჰოვარდ გარდნერის ,,მრავალმხრივი ინტელექტის" ეტაპებს, თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ ისინი პროექტის მსვლელობისას. პროექტის დასაწყისში საჭიროა გამოირკვეს მოსწავლეთა სხვადასხვა დონე და შესაძლებლობების უნარი, საგანგებო საჭიროების მოსწავლეთათვის თავიდანვე უნდა განისაზღვროს შესაბამისი აქტივობები , აგრეთვე გავეცანით ფსიქოლოგთა მიერ შემუშავებულ ბავშვთა ფსიქოტიპებს . პროექტის აქტივობებიც დავგეგმეთ ინტელექტის ამ სფეროთა მიხედვით.
Saturday, February 28, 2015
ტრენინგის მე-7 დღე
ინტელის პროექტის მე-7 დღე საინტერესო იყო.ტრენინგი დავიწყეთ განვლილი მასალის გამეორებით, ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრის შესახებ.გავეცანით ჰოვარდ გარდნერის ,,მრავალმხრივი ინტელექტის" ეტაპებს, თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ ისინი პროექტის მსვლელობისას. პროექტის დასაწყისში საჭიროა გამოირკვეს მოსწავლეთა სხვადასხვა დონე და შესაძლებლობების უნარი, საგანგებო საჭიროების მოსწავლეთათვის თავიდანვე უნდა განისაზღვროს შესაბამისი აქტივობები , აგრეთვე გავეცანით ფსიქოლოგთა მიერ შემუშავებულ ბავშვთა ფსიქოტიპებს . პროექტის აქტივობებიც დავგეგმეთ ინტელექტის ამ სფეროთა მიხედვით.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment